sobota 19. září 2015

Velká cena REDA 2015


Nějací soupeři
Vypravil jsem se v sobotu s Laďou do Slatiny na bouledrom SLOPE (SLatinský Oddíl PÉtanque) na turnaj velká cena REDY. Bylo krásné počasí, z rána a k večeru trochu chladněji, přes den příjemně, sluníčko svítilo, pivo teklo, párky se vařily.

Okénko bufetu (pivo, víno, kofola, párky, klobásy, ...)
Zůčastnilo se celkem 46 týmů (dvojic). Po pěti základních kolech (SWISS systém, jestli tomu někdo rozumíte) jsme skončili patnáctí, třikrát jsme vyhráli, dvakrát prohráli. Dál postupoval šestnáct týmů, takže i my jsme postoupili do "pavouka". Z bojů o vítězství jsme vypadli (dle očekávání) hned po prvním kole, ale přesto se nám v dalších třech zápisech docela dařilo, takže jsme nakonec skončili dvanáctí. To docela jde, ne?
Veranda se stoly

Strávil jsem tam v podstatě celý den - začínalo se o půl deváté registrací, já dorazil kolem třičtvrtě, deset minut po deváté se mělo začít hrát, ale začlo se až v 9:20. Poslední zápas jsme dohráli něco po sedmé, to se už začínalo šeřit a na hřiště svítili reflektory. Odcházel jsem v 19:10, Laďu jako člena SLOPE odchytili, aby ještě pomohl s úklidem.
Někteří pořadatelé

No, po asi deseti hodinách na nohou jsem byl fakt dost ztahanej, tak jsem se doma akorát najedl a šel spát.


kolohřištědomácíhostévýsledek
1.13P.C.B.D. - Hejl Pavel ml.SLOPE Brno - Kalvoda Vladislav13 : 9
2.17SLOPE Brno - Kalvoda VladislavCarreau Brno - Ferlay Matyáš13 : 9
3.17HRODE Krumsín - Karásková FrantiškaSLOPE Brno - Kalvoda Vladislav10 : 13
4.10SLOPE Brno - Janík PetrSLOPE Brno - Kalvoda Vladislav4 : 13
5.7SLOPE Brno - Kalvoda VladislavCarreau Brno - Michálek Tomáš8 : 13

Výsledky: http://petanque.cstv.cz/tur_2015/tur_15056.html


1 komentář: